tirsdag 12. oktober 2010

Noen bilder...

...fra heimen i dag. Ikke så mye nytt på den fronten, men må jo øve meg på å ta noen bilder selv av og til:)

Litt bilder fra pianoet.. Hjerteranken i en emaljepotte og to søte telysestaker fra Nordal. Og min vakre koffert:)




Pianoet er da mitt favorittmotiv i huset, i tilfelle ingen har fått med seg det:)
 

Nydelige roser fra hagen, de står faktisk enda, men regner med at nattefrosten snart tar knekken på dem...

Og selv om vi er midt i en oppussing og huset vårt forhåpentligvis vil bli grååådig fint når vi er ferdig, så drømmer jeg om at vi en vakker dag vil ha råd til dette vakre huset som vi har utsikt til fra stuevinduet...

14 kommentarer:

  1. Å du verden for eit flott hus!!! :) Og så den himmelen bak! Men eg likte like godt bilda frå huset ditt! Nydeleg piano. Lillemor her gjekk på pianolære i fjor, og eg skulle ynskje at ho ville byrje på igjen neste år. Men då må vi få tak i eit piano...

    Ynskjer deg ein nydeleg kveld!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Synes du er veldig flink til å ta bilder selv, jeg ;-) Fortsett med det! Nydelige bilder. Vakkert piano og skjønn rose.

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  3. Vakkert hus og vakkert bilde!!!
    Og pianoet er ordentlig flott! heldige du!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Så flink du er!!! Nydelige bilder! Kjekt å utsikt til drømmehuset i det minste..:)

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder!
    Kjekt å se hvordan du har det.
    Takk for sist - det var storveis:)

    SvarSlett
  6. Vakre bilder, veldig fint å se bilder som er tatt av deg! Det huset dere har utsikt til var jo helt nydelig, som tatt ut av en film! :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  7. Vakre bilder, og det huset vil jeg også ha!

    Vi kan jo spleise, så kjøper vi det i morgen?

    :-)

    SvarSlett
  8. Hallayen,

    Så nydelige bilder - du er jo kjempeflink :-)
    Du, det drømmehuset, er det det som ligger helt nede på pynten i viken? Fint er det iallefall!!! Men men, vi får gjøre det beste ut av det vi har :-)....enn så lenge..... :-)
    Trekassen i innlegget mitt, jeg har en litt større som jeg må selge etetrsom jeg tror jeg bor i DEN kåken når jeg kjøper ting og tang...ha ha ha. Nå er det fullt!
    Kan sende bilde og mål i mail om du ønsker.
    Legger den ut på bloggen eller nettsiden iløpet av helgen (om du ikke er int).

    Ha en strålende kveld.

    Klem W :-)

    SvarSlett
  9. Å pianoet ditt er bare vakkert! Fine bilder og utsikten, det er lov å drømme om huset, men at du har den utsikten fra huset ditt er jo lykke det også! Og takk for sist! det var helt supert at du kom! Håper du overlevde og at du koste deg:) Vi snakkes vel på lørdag. Snart er det messe, håper du kan finne noe du ønsker deg:)
    Klem
    Helene

    SvarSlett
  10. Så fina bilder!
    Underbara saker du har där på pianot!
    Och detta huset så fint!
    ha en fin Kväll!
    kram Kathrine

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder, for ett vakkert piano♥
    Flott dekorert♥
    Ja, det var en vakker utsikt, for ett flott hus ;) Drømmer selv om ett slikt ja ;)
    Takk for alle herlige hilsninger du har lagt igjen!♥
    Nyt kvelden ;))
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  12. Nydelig pyntet piano!! Kjempeflink å ta bilder du!! : ) Og det huset var nydelig med en fantastisk himmel i bakgrunnen...sukk: D
    Ha en god natt
    klem Tove

    SvarSlett
  13. Har dere sjekket ut den gamle skolen? Det var jo bare så fint! Hadde passet til dere eller til Lobelia. Hun hadde jo kunnet drive butikken sin der og hatt masse lagerplass!!

    SvarSlett
  14. Ønsker deg en flott søndag.det huset var jo bare rålekkert..men det er nok ditt og:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett