søndag 3. oktober 2010

Bakedag

i Emiliehuset i dag! Det er skikkelig høstvær ute, og da blir baking dagens aktivitet. Jeg ble så glad da jeg oppdaget bloggen Passion 4 baking, den er virkelig et eldorado for oss som liker å bake! Dersom dere ikke har vært innom der, så anbefaler jeg at dere tar en titt. Manuela lager de vakreste kaker, cupcakes o.l., og har en detaljert beskrivelse av framgangsmåte, det kan vi like:)

Vi skal prøve oss på å lage disse i dag; pink-white velvet cupcake, til ungenes store glede:)

11 kommentarer:

  1. Ååå, høres veldig koselig ut. Når jeg ser ut av vinduet her hos meg, så frister baking mer enn tur. Herman, hunden vår på 6 mnd, har vært ute på tur (med en av de andre som hadde "lyst" til å gå tur i regnet), og kom hjem søkk våt. Nå ligger han her ved siden av meg og sover godt.
    Jeg har masse epler som jeg skal bruke til noe, så det blir nok at jeg lager noe av det. Det lukter jo himmelsk i huset av varme epler. :o)
    Takk for tipset av nettside. Jeg skal definitivt inn å la meg friste. Vi som er glad i å lage mat får aldri nok inspirasjon! Sant?

    Ønsker deg og dine en flott søndag - innendørs!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Deilig med tips!
    Takk.
    Flink mamma som baker deilige muffins..mmmm

    SvarSlett
  3. tusen takk for tipset, alltid bra med ny inspirasjon. De så bare helt lekre ut. Håper dine ble like fine.
    Frøken C

    SvarSlett
  4. Hei,

    Så koselig at du la deg til som følger av bloggen min :) Og takk for støtten mtp vinduene mine! Det er det jeg og mener - det går ikke ann å bytte ut slike gamle vinduer! Som regel sier ikke gubben NOE når det gjelder interiøret. Jeg får stort sett styre som jeg vil. Men akkurat de vinduene .... grrrr! han er så innstilt på at de må byttes, at jeg vet ikke min arme råd.
    Men vi får se... har ikke kapitulert ennå ... ;)
    Ha en flott søndagskveld! Håper kakene dine ble vellykket.

    -Renate-

    SvarSlett
  5. Takk for tipset, de der så jo heelt nydelig ut. :o) Håper dere koste dere masse med bakingen!

    Ha en fin søndagskveld, og en god ny, uke.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  6. Såg herlege ut! Eg er ikkje så flink å bake, men slår til innimellom! :)
    Takk for tipset!

    Takk for så fine ord hos meg!
    Klem E :)

    SvarSlett
  7. Hei Emiline
    Takk for fint tips...jeg skal besøke bakebloggen. Det kommer godt med nå når jeg snart skal reire min datters fødelsdag.
    God uke til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  8. Herlige med baketips!♥ Sånt liker jeg så skal sjekke ut denne bloggen;) Takk for tips! Mmm så virkelig gode ut!!♥
    Takk for koselige ord fra deg♥
    Nyt av dagen♥
    Klem Anki

    SvarSlett
  9. Gratulerer med førstepremie inne på bloggen min! :) Så kjekt at det var du som vann!

    Legg att ei mailadr, eller mob.nr, så kan vi finne ut av adressa di!

    Ha ein fortsatt fin kveld!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  10. Ser underbart läckert gott ut!
    Ha en fin Dag!
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  11. Mmmm, så veldig godt ut! Heldigvis liker jeg ikke å bake, for jeg er ALTFOR glad i søte kaker... hadde vel rulla om jeg hadde bakt i tide og utide... hi hi...
    Ha en flott kveld!
    klem
    Lise

    SvarSlett