søndag 24. oktober 2010

Et spisebord for mye

Hadde egentlig tenkt å få tatt noen bilder av det nye spisebordet mitt, men siden jeg nå har to spisebord stående i spisestuen, er det litt for kaotiske tilstander her til en fotograferingsseanse...Har nå fått lagt det gamle spisebordet ut for salg på finn, annonsen finner du her. Bordet er et solid tradisjonelt bondebord, så løp og kjøp;)

Legger istedet ut noen inspirerende bilder fotografert av Tom Leighton. Ha en koselig søndagskveld alle sammen:)




12 kommentarer:

  1. Sååå fint!
    Nå gleder jeg meg til å se det nye bordet ditt - har hørt mye om det!
    ♥♥♥

    SvarSlett
  2. Herlige inspirasjonsbilder!!
    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg. Det varmet mitt hjerte :)
    Håper kvelden din er skjønn.
    Goklem Marie :)

    SvarSlett
  3. Such beautiful pictures in your blog. I am your newest follower.

    SvarSlett
  4. Åhhhhh så fint!
    Ha en fin Vecka!
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se det nye bordet!
    Men det "blå" bildet i midten var jo helt nydelig. Skulle ønske jeg hadde slik kommode.
    Ha en fiin ukestart!

    SvarSlett
  6. Lykke til med salget! Gleder meg til å se bildene av det nye! :o) Flotte bilder du viser her og i forrige innlegg.

    Ha en fin dag videre!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  7. Fine bilder, både hjemme hos deg og inspirasjonsbilder. Nå må da noen snart kjøpe bordet ditt!!! Gleder meg til å se det nye bordet på plass. Jeg tror neste jeg må dra ned til deg å se selv snart...:)

    SvarSlett
  8. Heei :)

    Du, de lampene solgte jeg for min venninne Line, så det er hun som har kjøpt de. De har vært i mange interiørbutikker tidligere, men er usikker på om de fortsatt har dem. Mulig noen danske eller svenske nettbutikker har den.

    http://www.amazingliving.dk/shop/vis.php?id=1119&kat=98

    Klemmer!

    SvarSlett
  9. Heisann..
    tusen takk for goe ord...blir så gla:)lyset var bare så flott i dag....
    ha en koselig dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  10. Takk for kommentaren på bloggen min. Ja de Tolix stolene er fine, kunne godt tenkt meg en selv.
    Super koselig at du har min blogg i sidebaren din:-)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  11. Tusen takk for hyggelig kommentar! :)

    Jeg lover deg at Villa Kaos- navnet er helt berettiget, selv om jeg gjør mitt beste i å ha kontroll på det synlige kaoset. Rot er bare 1 dimensjon i kaos... det finnes så mange flere. ;)

    Håper du har en flott kveld! Klem

    SvarSlett
  12. Det bilde nummer to var helt fantastisk!!!
    Gleder meg til å få se det nye bordet!
    klem
    Lise

    SvarSlett