torsdag 27. januar 2011

Barneromsplanlegging...

Det er ikke bare med armaturer jeg har hatt problemer med å ta en endelig avgjørelse, det samme gjelder barnerommene. Jeg bestemmer meg og ombestemmer meg i et bankende kjør... I dag satt eldstegutten og jeg og surfet etter tapeter, og jeg synes ikke utvalget er så utrolig stort til gutterom at det gjør noe. Rart at det alltid skal være mer å velge mellom til jenter... Jeg synes det er endel fine karttapeter, som jeg tidligere har skrevet et innlegg om, men det har han bestemt seg for at ikke er noe. Og å inngå et kompromiss med en gutt som for tiden synes det kun er kult med svart, hodeskaller og dinosaurer er ikke lett.. Denne tapeten fra paperboy var midt i blinken for ham, og jeg har funnet ut at jeg kan leve med den. Tror jeg.

13 kommentarer:

  1. Jeg er også på utkikk etter tapet på gutterom. På den ene kortveggen i alle fall. Og han vil helst ha Spiderman.... veeeeel.... DET blir det ikke for å si det sånn... Så vi får finne en som begge kan leve med.

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Den var jo kjempefin!!! Et perfekt kompromiss:) Utrolig fin farge var det og...

    SvarSlett
  3. Hihi, ikke så lett når smaken er litt forskjellig for mor og sønn. Et kompromiss kunne jo også være en litt mer nøytral tapet, og så bestille wallstickers i dinosaurer eller lignende.Lett å ta av og på... Regner med at wallstickers-dronningen Hilde Himdal kan lage noe sånt?? Da kan du friste pjokken med at det kunne vært kult å ha muligheten til å flytte rundt på figurene =)

    SvarSlett
  4. Oj, den var kjempefin da! :o) DEN må bli bra. Gleder meg til å følge med på hvordan det blir til slutt. :o)

    Ha en fin dag videre og en god helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. Dødsfint!! Hører badet deres er i ferd med å bli et spa:) God natt!
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei - kjempefin blogg du har!
    Vi planlegger nå et blogg treff for interiørbloggere i vår nye flotte butikk i Marken i Bergen: Drømmehuset. Dersom du har lyst å stå på invitasjons listen til dette, så bare send oss en mail på post@drommehuset.no. Du finner oss også på Facebook, og vår nettside er snart oppe og går (www.drommehuset.no)

    Mange hilsen Anita på Drømmehuset

    SvarSlett
  7. Hei!
    Flott blogg du har! Lagt meg til som følger!
    Har du lyst, ta gjerne en titt på min!!
    Jeg er snart 34 år og bor på en gammel går fra 1784 sammen med mann og to jenter på snart 1 år og 4 år.

    Ha en finfin fredag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  8. Morsom tapet!

    Ønsker deg en glad dag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  9. Love the wallpaper...so fun!!

    SvarSlett
  10. The wall paper caught my attention! Love it...so great seeing the boys enjoy what they're doing...comfy cushions as well as the quilts!Great Blog-site. :)

    SvarSlett
  11. http://www.photowall.no/wallpaper/skulls-white-background

    Hei nabo :)
    Tenkte å vise et eksempel på at hodeskaller kan være ganske lekkert....

    SvarSlett
  12. Enjoying your blog from New Zealand. Happy New Year. Jane :)

    SvarSlett
  13. Spenstig blogg du har. Jeg blir imponert. Ta gjerne en visitt på siden min som er en del om tapeter Fortsatt fin dag =)

    SvarSlett