søndag 18. juli 2010

Nye bilder og litt blomster!

Jeg har nettopp hatt bursdag, og da fikk jeg to nydelige "palassbilder" av min søster, noe jeg har ønsket meg lenge! Veggene mine er ganske tomme enda det er tre år siden vi flyttet inn her, men vil heller vente på at jeg finner bilder jeg virkelig vil ha enn å fylle dem med midlertidige løsninger. Så da gjorde det seg med disse bildene:)




Ser av tidligere innlegg at det blir mye bilder fra samme kant av stuen her på bloggen, det er vel fordi det er den eneste delen av huset som ikke er et totalt kaos nå under denne langdryge opppussingsfasen... Og derfor er det også her jeg alltid har stående friske blomster fra hagen, så her kommer litt flere bilder!




Jeg vet ikke hva disse blomstene heter, tror det er en type staude, men det kryr av de i bedene mine og jeg synes de er veldig fine:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar